Shoppning.

Sitter och kollar på internet om jag kan hitta några ballerina skor. jag vill ha dess från HM, men de finns inte i min storlek... :/

                                 

Fasiken också.. Jag vill ha några svarta ganska enkla som man kan ha till allt. Hittade ett par på DinSko idag också men de kostade 400:- och jag vet inte om de va värt det.. Nån som vet några snygga svarta ballerina till lagom pris?
Blommiga skulle också va fint men jag vet inte om jag kan ha det till allt..

Nä, jag skiter i det här och går å lägger mig istället, sov gott allesammans!

/ K

La in några sköna sovbilder på hunden igår så jag antar att det är kissens tur idag :)


Han gillar inte riktigt blixten från kameran..


I mitt knä, sötisen


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0