Sommarplaner!

Sitter och funderar lite på sommaren.

v.25
Midsommarveckan. Reser till stockholm på japanskthotell nån dag
v.26 Ridläger
v.27 mån-tors Vara ledare i ridläger Lör- Jag och Jossan tar planet till Paris och sen till JERSEY!
v.28 JERSEY
v.29 JERSEY
v.30 JERSEY
(
Kommer hem på Fredan)
v.31
Min enda lediga vecka ( ska hinna allt som står nedan :P )
v.32 Sommarjobb
v.33 Sommarjobb

Sen börjar väl skolan igen v.34? Jag och Jossan börjar på Jensen, spännande!

Känner att jag skulle behöva fler veckor sommarlov. Skulle vilja hinna sola och bli brun, träffa kompisar man aldrig hinner träffa annars, åka på allsång maybe, bara vila, ligga i solen och läsa i timmar, sitta uppe på nätterna eftersom det aldrig bli mörkt och sen sova hela dagarna, shoppa, sitta på bryggan och äta jordgubbar och glass, bada  osv osv.
Ååh sommaren är så underbar!


/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0