Tisdag

Nu har jag precis käkat middag, fast jag skulle kunna äta en gång till. Jag fattar inte hur jag kan va så hungrig jämt..?

Ganska skön måndag idag, kollade på film hela förmiddan och på sv på em var vår snälla lärare så snäll och lät oss gå ut i solen och läsa istället för att sitta inne i de gråa klassrummet. Då köpte vi glass istället ock sket i att läsa, haha! Men det va härligt.
Åkte till Gränby efter skolan och köpte presenter till mamma. men jag tänker inte berätta bad förens hon fått dem. Vet inte om hon läser bloggen men man vet ju aldrig. Har typ redan råkat berätta en... hehe lite klantigt jag vet.. :P

Så intressant är kanske inte min dag så jag behöver inte berätta nått mer. Ska ut på en promenad nu iaf :)
Bloggar mer sen!

/K

Och just ja, Kolla Jossans inlägg om iCrul. Skulle också vilja få reda på om den funkar, att locka håret brukar ju ta en jädrans tid annars, skulle va bra med nått som gjorde det enklare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0