Tisdag

Imorse hade vi nationella prov i matte i cirkus 100 min. Det gick väl sisådär. Kan ju hoppas på vg iaf. :)
När kerstin sov över här igår bakade vi ett supernyttigt bröd som vi tod med till provet i små mat lådor. Är vi inte för gulliga?? :)
Eftersom lunchen var så äcklig köpte vi en varsin kycklingklubba och stod och åt i korridoren, lite som grottmänniskor. Men vad gör man inte för att leva. :P

Sista lektionen hade vi hk då vi bakade morotskaka, men eftersom varken kerstin eller jag egentligen får äta nått onyttigt så försökte vi låta bli att smaka. Men vi kunde inte motstå frestelsen, våran kaka blev ju trots allt finast av dem alla. :D Så en och annan bit slank tyvärr ner i magen. Men den tränade vi snabbt bort på friskis direkt efteråt.

Imorrn har vi operation dagsverke vilket betyder att vi får stanna hemma imorrn och ta det lite chill. Det räcker nog om jag dammsugar huset och städar mitt rum lite grann. Ja.. men iaf så kan jag sitta uppe länge ikväll eftersom jag får sova hur länge jag vill imorrn bitti. Love it!

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen om den är ledig.
Godnatt!<33
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0