Dans

Har haft dansuppvisning idag så jag har tyvärr inte hunnit skriva nått, men nu blir det ett litet inlägg. Såg att kerstin hade vart riktigt aktiv i sitt skrivande, det är bra! :)
Har som sagt vart på dansuppvisning från kl 18-21. Gick helt ok, visst hade man kunnat göra nånting bättre men jag är ändå riktigt nöjd. Kör på samma stil imorrn. Tycker lite synd om en tjej i gruppen bara som typ blev akut magsjuk på vägen till stadsteatern. Hoppas hon blir bättre snart.

Fasen att jag inte hinner träna imorrn. Köpte en fet godis påse som jag  tjockat i mig nu. Men ajja.. Man har inte tid till allt man vill göra.

Apropå ingenting måste jag fixa min telefon så jag får comviq istället, tre suger ju lite grann. Eller vad tycker ni, är comviq bättre?? 

/J

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra helg :D

2009-05-24 @ 00:55:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0