Operation dagsverke

Skulle vilja snabbspola fram till sommarlovet! Skulle vara skönt att slippa de sista 23 (?) dagarna i brantan som är kvar. Men det går nog fort, förhoppningsvis ...

Idag va det operation dagsverke som sagt. Har inte gjort särskilt mycket , men huvudsaken är väl att de behövande barnen får pengar, right?

Har hållit på och trixat lite med vår blogg design.. Lyckades ändra bakrunden till en fin(?) tapet. Lite stolt! :P
Får fråga Jossan va hon tycker om vi ska ändra till nån annan. La inte så mycket tid på att hitta den, så vi kan säkert hitta en finare. Skulle vilja fixa headern me men jag fattar inte riktigt hur. Aja, skit samma!

Imorn är det tillbaka till skolan som gäller. Efteråt blir det nog lite teater också. Blir nog skoj :)
Nu ska jag återgå till att kolla på Vänner. Se om de händer nått roligt, kanske får mig ett skratt om jag har tur. ;)

         / K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0