xoxo Gossip girl


Pappa kom nyss hem med pizzor, han var efterlängtad :P haha Så jäkla hunrig ja va, men nu är jag mätt som en plätt. (Hur kan en plätt va mätt egentligen? :P)
Väldigt länge sen jag käkade pizza senast så det va riktigt smaskens!

Efter simningen så satte jag mig vid tv och kolla på Gossip girl, alltid lika kul! Nu ska jag sätta igång med lite planering..:)

              /K



 Har ni tänkt på en sak, okej ni har nog tänkt på många saker men det här är en sak som jag funderat lite på.. :P
Ordet Läspa är ett ord som folk som läspar har svårt att säga och de som har dyslexi har ju svårt att läsa och stava. Är dyslexi ett lätt ord att stava? nej 

Haha, vilka djupa tankar va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0