Love

Hallå Hallå! Tisdagen började inte så himla bra kan jag ju lugnt säga.. Försov mig ungfär 1 1/2 timme.. Men men, tog mig till skolan till näst sista lektionen så det va ju bättre än att jag sket i hela dagen och bara stannade hemma :)

Väl i skolan blev jag betydligt gladare =) Alla underbara i vår klass, ååh jag älskar er ! Ni gör mina dagar <3 <3
Fick även lite besked om lyckade resultat plus att jag klarade mvg på HLR. Så nu kan ni lugnt tappa medvetandet i mitt sällskap för jag klarar av att rädda er ;) Tur för er !

ikväll blir det nog lite plugg och lite annat tråk, känner verkligen för att sova.. aja det är bara kämpa på! torsdag och fredag är iaf "lediga" dock har vi ju fått hur mkt arbete som helst att göra hemma.. :/ vette sjutton hur det ska gå..

Kanske ska ha en dagens Bu och bra, det hade de alltid i KP när jag läste den :P haha!

Dagens Bu: det blir helt klart läxor och skolarbete

Dagens Bra: Måste ju bli alla underbara i min klass!! massa kärlek till er <3 <3 <3


Ni får lite mysiga bilder också bara för att jag är snäll idag :) Både gammla och nya på lite allt möjligt, fina minnen!<3












/ K

Kommentarer
Postat av: Caarroo

Tihi vad duktig du är på att blogga gumman <3

2009-11-04 @ 16:04:34
URL: http://caroolinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0