Måndag

så nu var lovet slut alltså, trist men liiite kul att komma tillbaka till skolan igen. Trivs så himla bra! :)

Lovet blev lyckat! har hunnit varit i stallet med Carro två gånger, vilket alltid är lika kul! Igår va vi dock lite flummiga och jag är inte säker på att brännvin tyckte det va lika kul, haha

Just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe (läs: choklad) ska starx promenera iväg till bussen men först måste jag hitta nått att ha på mig, fast skulle ju va lite kul att se hur folk reagerade om jag knallade in i morgonrock.. hmm kanske ska provas..?

Ha de bra ! <3

/Kerstin

Slänger in en bild från Jersey

Bara för att jag saknar alla så! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0