2010

Nu har det hänt mycket sedan sist mina kära vänner! men framförallt, 2009 har blivit 2010! fasiken va ovant att skriva :P haha

Lite om de senaste dagarna, Nyårsafton började hemma hos Fia med dom bästa, vi fixade, åt, dansade, sjöng och hade dunder kul! Girls just wanna have fun
Sen for vi till Danmarks byggdegård där de hade samalts lite människor för att dricka, dansa, skåla å ja hela faderallan! Mycket trevligt. Dock är nog jag den ända som har klara minnen av denna kväll då den spårade för vissa ;) Men men lyckat nyår iaf!

I förrgår träffade jag och Jossan våra älskade sigtuna tjejer! blev lite shopping och en snabb fika på waynes :P haha
På kvällen blev det New moon och dregglande över jacob Black me Jossan och Fia.. ;) Jossan sjuklingen åkte hem för att inte smitta oss men Fia min gullis sov över och vi låg å pratatade långt in på natten och på morgonen me för den delen, ha! <33
Igår blev det lite simmning men jag började känna mig sjuk... Jossan! :@ nerå, skoja det är inte ditt fel <3 Men idag är jag iaf sjuuuk vilket suger .. :( Hade stora planer för dagen som jag helt enkelt har fått radera ur almenackan :/

ha en mysig Tisdag gott folk <3

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0