Dancing in the moonlight

Hallåå bloggen!

Står i köket och är mitt uppe i att diska med musiekn på höög nivå. I feel goood! Tänkte göra ma å pa lyckliga. Men jag tog en paus för att skriva lite..

Jossan kommer nog göra mig sällskap lite senare på kvällen, vi har lite att prata om och fixa, sooooommmar!!

aja, till något annat , Alla har vi må bra låtar. Kanske en viss låt som man riktigt älskar och spelar sönder totalt! Mina byts väldigt ofta men just nu är det Dancing in the moonlight - toploader! ni vet låten i Eva och Adam filmen. Åå jag blir så glad av den! mm, riktigt niiice! Tack till min kära vän suss påminde mig om den häromdan!

En liten video me låten =) sen tackar jag för mig, peace out<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0