Har du hört ryktet om Morgans

Den här dagen har ju gått så bra me inlägg så det blir ett fjärde och SISTA ! =)

Bion va mys, det är alltid härligt att krypa ihop bredvid goa vänner me en skål popcorn i knät i biomörkret! Dock fick jag och jossan springa iväg innan filmen var helt slut för att hinna med bussen, helt anfådda kom vi iaf på bussen. Sen satt vi och andades som gamlingar som rökt för mycket under resan hem. Henkepenke hämtade mig vid busshållplatsen, glad blev jag för det!

Imorn blir det skridskor hos Jöös, om hon nu tar å svarar på Jossan sms! Jessica, läser du detta, svara! <3 haha



Här vare film trailer, enjoy ! (haha jag är så glad att jag lärt mig hur man lägger ut videos ;) )

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0