Kul att blogga?

ja, jag tror jag börjar tycka att det är lite kul att blogga igen, eller så är det bara för att jag är ledig och har mer tid än vanligt.. Men men så är det iaf

Idag är det söndag, som om ni inte visste det men det är ju bra att upplysa er ! Skolan börjar på tisdag och vi går sen veckan, skööönt! Nu kämpar vi mot sommaren mina vänner! fy satan va jag längtar!

/ K


Tycker alltid att det är svårt att hitta passande bilder...
det fick bli denna på mig och Elvis, även min profilbild på facebook för tillfället
Kul å veta? ja jag trodde väl det



Kommentarer
Postat av: Carolone

Haha du satt kvar ;) Hängde på halsen ett tag haha^^ men jag tror du hade ett par vita ridbyxor på dig, eller så var det ett par mjukisbyxor.

2010-01-10 @ 12:36:54
URL: http://caroolinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0