Skooola

tjeeniss! Tycker jag är duktig, ett inlägg varje dag under en gaanska långt tid ;)

Idag va första skoldagen, jag skuttade upp ur sängen imorse på strålande humör och började sjunga runt mina trötta familjemedlemmar, jag är osäker på om det uppskattades 6.30 på morgonen..
det va Underbart att få träffa alla goa underbara fina bästaste människor i min skola! love you guys!<3

Efter skolan va jag och Jossan duktiga och gick till friskis, körde ett pass. Nice, nu fan ska jag komma igång me träningen igen, min konditon suger verkligen!

aja, ikväll blir det liite matteplugg och Paradise Hotel såklart ;D

Puss /K

Just jaaa! JAG HAR ETT JOOOOBB!!! =Dhaha jag är lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0