skratt genom dataskärmen...

...hahha jo så har jag faktiskt tillbringat min kväll.. Talat med diverse olika personer och fått mig ett gott skratt då och då. Konstigt egentligen hur vi ungdomar umgås..

Har även kollat på Lets dance ikväll och ätit massa frukt. Jossan har redan berättat om sin dag och min var ungefär likadan så jag tänker inte upprepa det hon redan skrivit ;) måste dock hålla med henne : Vi kommer sakna Nico Nagel!

"holland kommer gå under" "NIC-länder=Nagel i centrum" "en öken . En ök"

Imorn blire att sova lääänge sen ridning och kanske träffa Matilda älskling på kvällen <33 Blir nog en bra lördag!

I am HAPPY today! =D

/ K




SÅHÄR GLAD ÄR JAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0