Torsdag

Halloj min kära vänner !

Hemma från en lång dag. Vaknade upp och kollade mobilen , hade fått ett jättefint sms av en underbar vän! Blev superglad, det gjorde hela min dag!<33 (I love you) Sånt vill jag ha mer;)

Åkte in vid 10 tiden och simmade me Fia. Vi och alla pensionärer.. haha men jag tycker det va duktiga av oss. Sen mötte vi upp Jossan och luncha på chagall ( haha luncha... )

Hade tre lektioner idag , alla flummiga och chilliga, inte särskilt ansträngade. Mer ansträngande blir det dock nu nät jag ska sätta igång och plugga inför matteprovet imorn. Hujedamej va jag hatar matte.. Fattar inte hur jag lyckas me vg.. ska nog tacka gudarna för det..!
Gymmet me jossan imorn, upp samma tid som i morse. Fy sjutton, här har man sovmorgon till halv 1 två dar i rad och båda väljer jag att träna på, sjuk de är va ja är. :P

Just ja! Imorn är det jeans skjorts dagen :P hahah

/K




Du å ja emil, du å ja! <3


Kommentarer
Postat av: suss

du och jag alfred<3!

2010-01-14 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0