Hallå?

någon där? nej de va väl de jag trodde :)

Har suttit och läst och gråtit åt inlägg i bloggen.. :) så himla fina minnen! <3

Jossan, du är verkligen det bästa som finns och jag är så jävla glad att jag har dig!

Sommaren är här och allt man planerat närmar sig. snart cyklar jag och suss iväg, sen väntar arvika festivalen och sedan lite jobb. Nästa vecka ska det campas me lite sköna typer och nån kväll ska det spelas volleyboll me Karin m.fl :) Underbaart!

JUST JA! VI HAR VARIT I KÖPENHAMN OCH SETT JOHN MAYER!!! skojjar inte, det va riktigt jävla dö coolt! shiiiit asså, kan fortfarande inte fatta det! han spelade FREE FALLIN! tror ni vi dog eller vad!? hahaha okej nu är jag klar..

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0