Jag kan blogga

Några bloggare blir vi nog aldrig, Jossan och jag.. men de va aldrig de vi ville heller ok..?
Nu ska jag försöka mig på att skriva nått ändå, inte för att jag vill att andra ska läsa egentligen.. men jag tycker om och skriva och så vill jag kunna minnas i framtiden, dagbok har jag inte ork att skriva så därför ska jag försöka blogga oftare..

Okej, va har hänt? senast jag skrev va 6e februari... loong time ago! Vi har hunnit

*firat vår älskling Karro som fyllde 17 år!
*haft sportlov
*jag har sovit i en snögrotta (haha)
*träffat nya roliga människor
*Hoppat över att träna i stort sett varje vecka :O
*umgåtts massa me våra fina flickor! <3
*vart i fjällnora me skolan och åkt långfärdsskridskor
*festat
*förfrysit
*tröttat på alla jävla snö
* och längtat en hel jävla massa efter SOMMAR!

Nu orkar ja inte komma ihåg mer, tänk va snabbt man glömmer :O ni får njuta av lite vackra (?) bilder istället!



FJÄLLNORA



MIN FINASTE!



JA, VI KAN!



ÄLSKAR ER!



DOM BÄSTA <3



DRAGOOON!



KARRO



I SKOOLAN



WILLES WEBBCAM ÄR KUUUL



ÄLSKLING



MINA FLICKOR<3

nu orkar ja inte mer!
hörs väl om en månad nurå haha!

Puss / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0