17 år

Imorgon, den 2 oktober 2010 har jag och världens underbaraste person känt varandra i 17 fucking jävla år. Hur sinnessjuk är inte de?
Eftersom vi inte ska köpa en present iår så tänkte jag att nått måste jag ju göra. Film känns ju sååå last month, haha och kollage har du redan fått. Men en fin text från hjärtat sitter ju aldrig fel, eller hur? ;)





Det får helt enkelt bli en lite fortsättning på ett gammalt inlägg jag gjorde här i bloggen för evigheter sen verkligen, de har hänt så sjukt mycket. Men det är fortfarande du o jag. föralltid

Älskling, minns du...

första dagen på Jensen, haha har jag någonsin behövt vara utan dig? Så glad att du va där då, vet inte hur jag hade klarat de annars.
vi har träffat dom mest otroliga människor, människor jag inte trodde fanns. De finaste vänner vi någonsin haft.

Alla fester, alla spårade nätter, alla dagen efter mornar. fy helvete va vi kan festa asså. de är inte ens roligt utan dig ..

Arvika, och arviska.. haha! Can you hear me, caan yoou? Ingen fattar vår humor, och de är det som gör den bäst!

Köpenhamn och John Mayer kan faneme va den bästa resan jag varit på, så sjukt kul vi hade där.. du jag och sussie! DUNDER verkligen<3

Jag satt å tänkte på hur de skulle bli om du flyttade, kom på de när jag fick de där smset du skicka idag (HAHA). Jag skulle sakna dig så de gjorde ont, vem skulle jag då prata och flamsa med på alla dessa bussresor. Vem skulle jag se komma springades i backen precis när bussen kom körandes. Vem skulle hjälpa mig döda alla dessa jävla nötallergiker.. Vem fan skulle göra de?

Minns du när vi skulle till jessica och kom på vårat handslag, jag dödade dig nästan men kul hade vi iaf, trots att jessi klantat sig med busstabellerna.

Jag räknade flaskorna. jag har sex stycken. jag skojar inte HAHA dör, vi är fan inte riktigt friska

Jossi, minns du när vi skulle ta hål i naveln och när vi skulle börja rida på akka, sjuukt nervösa tjejer asså. Men såklaart, vi klarade de tillsammans

Minns du siggefora med fia, trosgänget på äventyr och kvällarna när vi bara pratat om allt, du vet nog mer om mig än jag själv vet..
Det är så sjukt många grejer och minnen jag glömmer, antagligen kommer inte du heller ihåg dem, de brukar ju va så ;) thih Men de är fina minnen, dom finaste!

Jag har aldrig stått dig närmare än nu, du är en del av mig och jag kan inte leva utan dig. Jag är seriös, de är inte något jag bara skriver för att de ska skrivas. Du är de finaste jag har, de finaste någon kan få.
Du har funnits där genom allt, lika som du fanns där första dagen i brantan och Jensen fanns du där vid första kyssen, första skräckfilmen, första konserten, första festen, första fyllan, första riktiga glädjen, första fajten mot päronen. Jag hoppas och tror att kommer vara där genom allt som återstår också <3

17 år, 17 år i staden.
vi börjar fan bli gamla nu, snart är de rullator och ålderdomshem nästa.

Nej nu har jag suttit här i en halvtimme och skrivit, minnts och gråtit lite åt alla fina stunder jag haft med dig. Nu får de va nog, men du ska veta att
Jag älskar dig min syster, min själsfrände, min BÄSTA vän! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Du är värd de bästa även om du omöjligt kan få de, för det allra bästa har jag. och de är DU <3 <3







Körst älskar Josef

Pullan älskar Gullan

Kärran älskar Jossan


Kerstin Älskar Josefine

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0